hejsan! <333 Haft väldigt kul i dag!!

hejsan hoppsan!!! har haft väldigt kul i dag! Har varit med en kompis <333 Vi var ganska mycket ute, annars spelade vi kort...... Det var kul <3333333 Ska ha engelska i morgon BORING!!! :(  aja jag är klassvärd i all fall, då slipper man vara ute på rasterna när det e sont här dåligt väder. Jahapp vad ska man skriva Nurrå?? Inte vet jag=( Just nu lyssnar jag på music ( Melodifestivalen 2010) Vilken tyckte ni var bäst jag tyckte att Unstoppable, Road salt, I did it for love, Manboy, Innan alla ljusen brunnit ut, Keep on walking, Sucker for love, Human frontier. Typ dom ganska många men endå =0) Snart börjar IDOL kul va !! <33333 De är bra. Vilka program brukar ni se på???? ''SKRIV I KOMMENTAR'' . Ska äta snart tror jag? Hoppas Mamma kan komma hem snart så hon kan göra mat åt ett stackars barn=0( hehehehe . Vilka saker går ni på? (alltså på fritiden) '' SKRIV I KOMMENTAR''.Jag går på fridrott, kör, flöjt & innebandy 2 gonger i veckan . Det ee kul !!! Men ska nog sluta på kören & börja på solosång det är nog roligare. Hoppas ja? Som ni kanske vet så har jag bloggen med stina!! Men i alla fall hinner inte skriva mer .


Älskar er alla

/Emilia xoxoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0